ميني ماه

در خاطر شبهاي تو، هرشب رو به زوال تر.

بن بست

وقتي

در سرزمين دلت، جايي نداشته باشم

چه فرقي مي‌كند

كجا باشم.


نويسنده: ماهك 1 ناگفته هاي گفتني..
با ایمیل ارسال کنیداین را در وبلاگ بنویسید!‏هم‌رسانی در Xهم‌رسانی در «فیس‌بوک»‏هم‌رسانی در Pinterest

نيمه‌يِ پرِ ليوان بي‌كسي

و كساني

كه با بودنشان

به ما ثابت مي‌كنند

"تنهايي" چه نعمت بزرگيست.

نويسنده: ماهك 0 ناگفته هاي گفتني..
با ایمیل ارسال کنیداین را در وبلاگ بنویسید!‏هم‌رسانی در Xهم‌رسانی در «فیس‌بوک»‏هم‌رسانی در Pinterest

جايت خالي نيست

تنهايي‌ام

 آنقدر بزرگ شده

كه ديگر جايي برايت ندارم.


نويسنده: ماهك 0 ناگفته هاي گفتني..
با ایمیل ارسال کنیداین را در وبلاگ بنویسید!‏هم‌رسانی در Xهم‌رسانی در «فیس‌بوک»‏هم‌رسانی در Pinterest

نه به خاطر من

پر از عاشقانه‌هايِ بي‌مخاطبم

محض

 بي‌كسيِ شعرهايم

 برگرد.
نويسنده: ماهك 2 ناگفته هاي گفتني..
با ایمیل ارسال کنیداین را در وبلاگ بنویسید!‏هم‌رسانی در Xهم‌رسانی در «فیس‌بوک»‏هم‌رسانی در Pinterest

مديون حرفهايي كه نشنيدم

اي كاش نگاهت

زير نويس داشت.


نويسنده: ماهك 1 ناگفته هاي گفتني..
با ایمیل ارسال کنیداین را در وبلاگ بنویسید!‏هم‌رسانی در Xهم‌رسانی در «فیس‌بوک»‏هم‌رسانی در Pinterest
پست‌های جدیدتر پست‌های قدیمی‌تر صفحهٔ اصلی
اشتراک در: پست‌ها (Atom)

لايك خور حامي وبلاگ نويسان

دنبال کننده ها

ميني ماه

ميني ماه
ماهك
يادت باشد از اينجا كه ميروي دلت را آب بكش مرد. شايد حرفي از من نا خواسته بر دلت نشسته باشد. دامن گيرت نشوم.
مشاهده نمایه کامل من

گودري‌ترين ها

  • ريزنوشت (+فيلترشكن)
  • عقايد يك گرگ
  • ميني ماليده
  • زكي پديا (+فيلتر شكن)
  • ترامو(+فيلتر شكن)
  • اسپايدر مرد(+فيلتر شكن)
  • اندر ميان (+فيلتر شكن)
  • يك پزشك
  • كدئين (+فيلتر شكن)
  • قوزك چپ پاي يك زرافه ايده آليست
  • مملكته داريم! (+فيلتر شكن)
  • گوسفند آرمانگرا

وبلاگ دوستان

  • hasmic
  • از تشويق دستهايم
  • اسطوره
  • انتهاي بيراهه
  • دخو
  • دون ژوان
  • ديازپام
  • رستم زايي
  • قانون جنگل
  • كوريون
  • لايك خور
  • مرحومه مغفوره
  • مغزهاي آكبند
  • هـــي روزگار
  • واژه هايي از كجا
  • پارازيت هاي يك ذهن

بهترين هاي ميني ماه ا از نگاه شما

  • بهانه‌ام باش
    ما محتاجيم به عشق وگرنه آدم‌ها بهانه‌اند.
  • طبق محاسبات؛ ما بايد مرده باشيم.
    تنها لحظه‌هايي  كه درد نمي‌كشيم فرصتي هست براي نفس كشيدن.
  • قديما اوضاع بهتر بود
     صداي تپشهاي قلبت رو مي شمردم  تا خوابم مي برد حالا هر چي گوسفند مي شمرم به خوابم نمياي حتي.
  • نگو شباهتي نيست بين ما
    بختم  شبيه چشمهاي توست سياه.
  • مهره سوخته
    ماتِ چشمهاي تو بودم كه زندگي كيشم كرد.
  • دلخوشي هاي فصلي
    زمستان بهانه است من به اميد گرماي دست تو قنديل مي بندم. آيا مشترك فيد پدرام شده ايد؟
  • عشقم طنز نبود.
    تو  شوخي شوخي رفتي من جدي جدي مُردم.

از همين بلاگر

  • لوت
  • بن بست
  • پيله Deleting
  • نقطه چين Deleting
  • به نشاني خدا Deleting
  • سالنامه ي سالهاي بي تو Deleting

بايگانی وبلاگ

  • ▼  2011 (36)
    • ◄  دسامبر (4)
    • ◄  نوامبر (1)
    • ◄  اکتبر (5)
    • ◄  سپتامبر (2)
    • ▼  اوت (5)
      • بن بست
      • نيمه‌يِ پرِ ليوان بي‌كسي
      • جايت خالي نيست
      • نه به خاطر من
      • مديون حرفهايي كه نشنيدم
    • ◄  فوریهٔ (3)
    • ◄  ژانویهٔ (16)
  • ◄  2010 (141)
    • ◄  دسامبر (19)
    • ◄  نوامبر (10)
    • ◄  اکتبر (64)
    • ◄  سپتامبر (48)

Facebook Badge

Mahak Parizi | Create Your Badge

...

Web Analytics

هر گونه كپي برداري با ذكر منبع بلامانع است

کل نماهای صفحه

Mahak. با پشتیبانی Blogger.